Pytania (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania
 
W jaki sposób mogę zobaczyć ceny i uzyskać dostęp do sklepu ?
Są dwa sposoby:
1)Wystarczy napisać do nas na mail sklepluxpc@gmail.com lub zadzwonić pod numer telefonu 091 834 51 28 i podać dane: imię, nazwisko, adres e-mail.
 Po otrzymaniu tych informacji administrator założy Państwu konto w naszym sklepie luxpc i skontaktuję się drogą mailową lub telefonicznie podając login i hasło, które umożliwią dostęp do naszego sklepu i przeglądania jego zawartości. Dodatkowo będziecie mogli uzupełnić swoje dane, które przydatne będą do robienia zakupów w sklepie Artomix.pl
 
 
Dlaczego musze podawać dane?
" Dane osobowe"  jest niezbędne do realizacji Państwa zamówienia,  są przechowywane w sklepie Artomix.pl  i nie są nikomu udostępniane. 
 
Jak złożyć zamówienie ?
Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie online” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu wybranych artykułów  wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć co Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „zamawiam”. Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu. Klient ma możliwość wydrukowania zamówienia które złożył.
 
Dlaczego widoczne są ceny netto?
Sklep jest tak skonstruowany, że widoczne są ceny netto. Do tych cen należy doliczyć 23% podatku VAT. Cena brutto jest wysyłana do zapłaty.
 
W jaki sposób zapłacę za towar ?
Sklep oferuje następujące metody płatności:
- zwykły przelew bankowy
- e-przelewem,
 
 Chcę kupić towar na raty w Sklepie luxpc. Czy jest to możliwe?
Nie. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem zakupów na raty.
 
Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
Na tą chwilę wystawiamy tylko rachunek
 
Jaki jest termin realizacji zamówienia ?
Państwa zamówienia realizujemy natychmiast po otrzymaniu w czasie 24-72 godzin w okresie od Poniedziałku do Piątku. Jest to czas jaki upływa od złożenia zamówienia do wysłania do klienta.
Czas realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o dni świąteczne i wolne ( Sobota, Niedziela).
 
Czy mogę zmienić otrzymane hasło dostępu na swoje?

Tak oczywiście. Po zalogowaniu się do sklepu w zakładce TWOJE KONTO znajduje się kolejna zakładka USTAWIENIE KONTA , w której będziecie mogli zmienić swoje hasło. 

 

 
Infolinia:

091 834 51 28

 
Pracownik sklepu internetowego:
sklepluxpc@gmail.com
Zapisz się jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o ukazaniu się nowego numeru gazetki promocyjnej
Dopisz
 
Wypisz się
 
Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone